תיקון פסנתרים – תיקון פסנתר חשמלי
תיקון קלידים
תיקון פסנתר חשמלי. אנו מתמחים בתיקון פסנתר חשמלי על כל סוגיו,ימאהה,קורג,רולנד,קסיו,נורד ועוד.פסנתרין מגיעים עד אליך ומבצעים את התיקון במקום.

תיקון כל סוגי הפסנתרים החשמליים

תיקון קלידים

תיקון פסנתר חשמלי נמצא בתחום ההתמחות של "פסנתרין" והמשמעות מבחינתך היא חיסכון בזמן, בכסף ובטרחה. אנו מסוגלים לתקן את כל סוגי הפסנתרים החשמליים ונשמח להעמיד לרשותך את אנשי המקצוע המובילים בישראל. אם ברשותך פסנתר חשמלי  yamaha, רולנד או קסיו במקום להסתבך עם הובלה יקרה של הפסנתר, אנו פשוט נגיע לכתובת שלך ונדאג להחזיר את כלי הנגינה לתפקוד מלא ומדויק.

תחומי אחריותנו בתיקון פסנתר חשמלי:

תיקון פסנתר חשמלי

תיקון כל סוגי התקלות

הטכנאים המומחים שלנו מתקנים פסנתרים חשמליים מבית ימאהה, רולנד, קורג, קסיו ועוד – תוך תיקון והחלפת קלידים, תיקון והחלפת ספק הכח, החלפת או תיקון הרמקולים, החלפת בית כניסת השנאי, טיפול בנושאים הקשורים לטאצ', לפדאל הססטיין, לאיכות הצליל ועוד.

דגשים עבור תיקון הפסנתר שלך

תיקון פסנתר חשמלי הוא תהליך מוקפד שמחייב עמידה בסטנדרטים מסוימים. ראשית, בפסנתרים כאלה עוצמת הצליל משתנה בהתאם לעוצמת המגע. אם הרגישות של הפסנתר לא מספיק גבוהה, המשמעות היא שלא יהיה אפשר להפיק ממנו את מלוא הרפרטואר של הצלילים המלודיים. לפיכך, מטרתנו היא לתקן עבורך את הפסנתר ולשפר את הרגישות על מנת שהביצועים שלך יהיו כמה שיותר נעימים, מדויקים ואיכותיים. שנית, האופן שבו מתקנים את הפסנתר מושפע מארץ הייצור ומדרישות היצרן. רק חברה מקצועית ואמינה כמו פסנתרין מסוגלת למצוא חלקי חילוף מתאימים עבור הפסנתר שלך ולהחזיר אותו לכשירות בתוך זמן קצר. למעשה, אנו נושאים באחריות מלאה על כל תהליך התיקון ושומרים מולך על שקיפות כבר מהרגע הראשון.

פסנתרין מגיעים עד אליך!

תיקון פסנתר חשמלי דורש ידע וניסיון רב, וכמובן מלאי חלקים זמין. ברשות חברת "פסנתרין" אנשי מקצוע המתמחים בתיקון פסנתרים חשמליים על כל סוגיהם ומרכיביהם.

"פסנתרין" מגיעים עד אליך, אין צורך לצאת מהבית, אנו נשלח אליך את אחד המומחים אשר יבדוק, יאבחן את התקלה ויגיש לך הצעת מחיר הוגנת.

כל התיקונים נעשים תוך שמירה מלאה על המוצר ובאחריות לשלושה חודשים. שירות אמין, מקצועי ואדיב!
תיקון פסנתר חשמלי

האם תיקון פסנתרים חשמליים מבוצע כמו תיקון אורגנים?

לכל כלי נגינה מאפיינים אחרים שאמורים לקבל ביטוי גם לאורך תהליך התיקון. בעוד הפסנתר החשמלי למשל נועד לשמש כתחליף לפסנתר האקוסטי, האורגן במקור הוא מחליף חשמלי לעוגב הקלאסי – והצליל שמופק ממנו נשמע אלקטרוני יותר ומאפשר מגוון רחב יותר. כמו כן, באורגן לא קיימת מערכת מדמה – משקל לקלידים – ואופי הנגינה בו לא תלוי בחוזק הלחיצה על המקלדת. כל אלו ועוד הם מאפיינים מובהקים של הפסנתר החשמלי ולמומחים שלנו יש את הידע והכלים הנדרשים על מנת לתקן אותו.

תיקון אורגנים

ידע, מלאי וחלקים זמינים

מעבדת אלקטרוניקה

ברור לנו שכל רגע שבו הפסנתר החשמלי שלך לא מפיק את הצלילים המדויקים עלול להסב עבורך עוגמת נפש. כתוצאה מכך, אנו משקיעים ברכישת מלאי חלקים זמין ומאחורינו אנשי מקצוע שעוברים תהליכי הכשרה ארוכים. הידע שלנו הוא בדיוק מה שחיכית לו על מנת לתקן את הפסנתר ונשמח לתת לך לבדוק אותנו.

בקיצור,תיקון פסנתר חשמלי,תיקון אורגנים,תיקון קלידים,רק ב "פסנתרין מעבדות".

רבים שואלים מה ההבדל בין אורגן לפסנתר חשמלי?

אז הנה הסבר קצר וממצה:

א. פסנתר חשמלי: נועד להוות תחליף לפסנתר האקוסטי המוכר והאהוב, הן לצליליו המיוחדים והן לתחושת הנגינה. אשר על כן נבנה הוא בצורה כזו שקלידיו יהיו שקולים וכבדים וביחד עם הצליל הנכון יעניקו למנגן חוויית נגינה אותנטית של פסנתר אמיתי.

ב. פסנתר חשמלי: אמור להיות דומה גם במספר האוקטבות לפסנתר אקוסטי, שהם שבעה בדרך כלל.

ג. טאצ': שיטת הנגינה אמורה לדמות פסנתר אקוסטי גם באופן הלחיצה על הקלידים, דהיינו לחיצה חלשה תפיק צליל חלש ולחיצה חזקה יותר תפיק צליל חזק, הכל בהתאם לאופי הלחיצה.

ד. פדאל ססטיין: פסנתר חשמלי בנוי בצורה מסויימת אשר באמצעות פדאל המתחבר לתוכו יהיה ניתן להאריך את הצליל, בדומה לפסנתר אקוסטי. משא"כ באורגן אין הקלידים שקולים וכבדים, הצליל אשר מופק ממנו מזכיר צליל אלקטרוני ולא אותנטי, לא קיימת מערכת ססטיין להארכת הצליל, וכן אופי הנגינה אינה תלויה בחוזק הלחיצה.

לקוחות שואלים

אנו נותנים שירות לכל סוגי הפסנתרים החשמליים, אורגנים , סינטיסייזרים ומקלדות שליטה,נייחים וניידים.

בהחלט! ניתן לקבל אצלינו שירות עבור כל סוגי הפסנתרים, ימאהה, קורג, רולנד, כסיו ועוד.

בוודאי! ברשותינו מלאי חלקים גדול מטובי היצרנים ואנו משתמשים בחלקים איכותיים ומקוריים בלבד.

'פסנתרין מעבדות' מגיעים עד אליך, אנו נערוך בדיקה מקפת לפסנתר ונבצע את התיקון במקום.

כתבות
נוספות

דילוג לתוכן